8 Ağustos 2010

Polonya Ahlaki Kaygı Sinemasında Sistem Eleştirisi

Başlık deli işi mi? Evet aynen öyle. Benim gibi bir çatlaktan da daha farklısı beklenmezdi zaten. Efenim bilenler bilir, benim son 2 yılımı yiyen bir yüksek lisans tezim vardı, konusu da aha başlıkta okuduğunuz "Polonya Ahlaki Kaygı Sinemasında Sistem Eleştirisi" idi. Çok yazdım, çok çizdim, çok tecrübe edindim, çok debelendim, çok bunaldım; nihayet son noktayı koydum, jüride savundum ve geçtim.


Birtakım özel nedenlerden dolayı tezimi şimdilik (1 yıl süresince) dijital dolaşıma sokmama kararı aldım. Fakat Limonluk.Net takipçileri için özet, içindekiler, giriş ve kaynakça bölümlerini (enstitünün resmi süreci tamamlandıktan sonra) burada paylaşmayı planlıyorum. Zaten araştırma konusunda kararlı olanlar yayınlayacağım kısıtlı içerik ile de üzerinde çalıştığım konuyu anlayacaktır.
Tezin tamamını incelemek isteyenler benimle iletişime geçerlerse, seve seve yardımcı olurum.
Bir aksilik olmazsa en geç iki hafta sonra tezin giriş bölümü ile buralardayım :)

Hiç yorum yok: