22 Temmuz 2009

Havadan Sudan!


Merhabalar Limonluk’un sevgili takipçileri ve pek sayın okuyucuları!
Bir süredir yoktum, belki fark etmişsinizdir, belki etmemişsinizdir. Güzel memleketimin haline kafa yormak sıkılıp, bünyeyi Ege ve Akdeniz’in nadide ve bakire koylarına vurdum.İyi etmişim. Artık sadece havdan sudan konuşmak niyetindeyim. Bakalım ne kadar tutabileceğim kendimi…:)




İnsanların deniz kabuğu ve “kurutulmuş deniz canlısı” merakı çok acayip. Ki bu insan kitlesine ben de dahilim. Bu fotoğrafları çekerken, karaya saplanan kent insanlarının geri dönüş vakti geldiğinde, deniz kokusu olan bir şeyi de yanlarında götürme tutkusunu hissettim.




Deniz kabuklarından yapılmış bir rüzgar çanı, şıkır şıkır deniz özlemini ve bir sonraki yazı çalar kulaklarınıza… Kadayıf gibi yumuşadım, şairane bi’şey oldum ben sevgili okuyucum :)



Hiç yorum yok: